Vaak Gestelde Vragen
Bestel Informatie
Onze pakketjes worden verzonden met PostNL en het tarief hier voor is €8,35.
Gemiddeld duurt het 2-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling voor je deze ontvangt.
Na het insturen van je bestelling komt deze bij ons binnen. Is dit voor 17:00 dan wordt deze de zelfde werkdag verwerkt.
Zijn alle producten direct op voorraad dan is de kans groot de de bestelling de zelfde dag de winkel nog verlaat, mocht iets niet direct op voorraad zijn dan gaat er een dag overheen.
Na dat je pakketje is ingepakt wordt er een verzend label gemaakt en ontvang je een mail met hier in een Track & Trace code zodat je precies weet waar je pakketje zich bevind.
De factuur krijg je binnen via de e-mail of kan je terug vinden via “Mijn account” -> “Bestellingen”
Je hebt waarschijnlijk een breekbaar product in je winkelwagentje. Denk hierbij aan glaswerk, porselein of vergelijkbare breekbare materialen.
Producten die erg breekbaar zijn versturen we liever niet en moeten dus worden opgehaald. Mocht je niet instaat zijn om het op te halen, maar wil je het toch bestellen, neem dan even contact met ons op, dan proberen we dit op te lossen!
Betalingsinformatie
Er worden bij ons 2 betalingsmethodes gebruikt. Ideal en Creditcard.
Ideal is eigenlijk altijd direct en je zult dus zien dat als alles goed is verlopen het bedrag direct van je rekening is afgeschreven.
Via Creditcard gaat dit min of meer het zelfde, het bedrag kan je dan terug vinden op je Creditcard overzicht.
De Wishlist is voor producten die je graag wilt hebben maar misschien niet nu direct wil kopen. Is een product (tijdelijk) niet op voorraad dan krijg je een mailtje zodra deze wel weer op voorraad is.
Dit is een vervelende situatie uiteraard! Laat ons zo snel mogelijk weten dat dit zo is. Stuur je een mail, stuur dan direct foto’s mee zodat we kunnen zien wat er is fout gegaan.
In de meeste gevallen krijg je je geld terug of krijg je een voucher die je kunt gebruiken in de webwinkel.
Voor 17:00 op werkdagen kan je je bestelling zonder problemen annuleren. Is het na 17:00 dan is de kans groot dat de bestelling al op de post is, neem dan contact met ons op!
We versturen onze pakketten met een Track & Trace code, hierdoor kunnen we zien waar je pakketje is en er voor zorgen dat deze niet kwijtraakt. Via de knop kan je ook zelf je pakketje volgen en weet je precies wanneer je deze kan verwachten.